У Києві презентували результати роботи онлайн-сервісу спілкування з поліцією | Центр прав людини ZMINA

У Києві презентували результати роботи онлайн-сервісу спілкування з поліцією

A+ A-

У Києві DreamKyiv за підтримки Центру інформації про права людини та МФ “Відродження” презентували результати 100 днів роботи сервісу bezpechne.community.

 

Презентація відбулась 26 вересня.

На онлайн-платформі, яку DreamKyiv запустив 31 травня, користувачі можуть позначати безпекові проблеми свого району та отримувати поради від органів влади.

Адміністратори сервісу співпрацюють із патрульною поліцією, юридичними клініками Академії МВС, центрами безоплатної правової допомоги та контактним центром Києва 15-51. Фахівці цих структур роз’яснюють, як можна вирішити проблеми, про які заявляють користувачі сервісу bezpechne.community.

“Наша платформа – це платформа для комунікації. Мешканці можуть бути впевнені, що поліцейські дізнаються про проблеми, а поліцейські знають, що відбувається у їхньому районі”, – пояснює Анастасія Багній, координаторка проекту у DreamKyiv. При цьому, за її словами, сервіс не повинен вирішувати проблеми киян, а лише давати їм інструкції, як можна зробити це самостійно.

За 100 днів сервіс встиг обробити майже 400 звернень від киян. Найчастіше вони стосуються порушення правил дорожного руху, поганого стану доріг, порушення громадського порядку, незаконної торгівлі, незаконного обігу наркотиків та власників великих собак. 

За словами Євгена Мамушкіна, офіцера патрульної поліції відділу зв’язків з громадськістю патрульної поліції, сервіс виконує також превентивну функцію.

“Ми пояснюємо людям, щоб вони не соромилися робити зауваження правопорушникам. Можна просто попросити людину переставити машину, якщо вона заважає, не потрібно чекати приїзду поліції”, – наголошує він.

Інформаційну підтримку презентації надав Центр інфорації про права людини.

“Коли ми в організації думали про розвиток community policing в Україні, ми думали про те, що проекти потребують більшої популяризації. Нам потрібно більше історій про те, яким був їхній розвиток, яким є їхній соціальний вплив”, – говорить Людмила Янкіна, координаторка проекту у Центрі інформації про права людини. 

Анна Волошенко, керівниця стратегічних комунікацій Міжнародного Фонду “Відродження”, який підтримав створення сайту, підкреслює:  community policing — це стратегічний напрямок для фонду. 

“Я би могла порівняти безпеку з щастям. Всі люди щасливі однаково, але нещасні по-своєму. Так само і з безпекою: вона для всіх однакова, але небезпеки для всіх різні. Такі сервіси допомагають виявляти джерела небезпек”, — говорить вона. 

Наразі такий сервіс вже готові запустити у себе мешканці Полтави та Миколаєва.