RealStoriesProduction зі ZMINA перемогли в соціальному конкурсі PITCH UA 2

A+ A-

ZMINA разом з RealStoriesProduction із проєктом “Всі, хто хотіли, поїхали?” стали одними з переможців конкурсу PITCH UA 2. Усі проєкти-фіналісти отримають фінансування для втілення, а також експертний супровід на всіх етапах розроблення та виробництва.

Ілюстрація з майбутньої анімації

Проєкт “Всі, хто хотіли, поїхали?” – це серія з 10 ігрових відеоісторій у стилістиці мальованої анімації. В основу кожного відео покладено реальну історію окремої людини, яка з тих чи інших причин лишилася мешкати на тимчасово окупованій території Донбасу чи в тимчасово окупованому Криму. Експертну консультацію проєкту надаватиме Альона Луньова, менеджерка з адвокації ZMINA та радниця голови Комітету Верховної Ради з питань прав людини.

Що стосується ідейної складової, то ми хочемо спростувати одне з поширених упереджень щодо мешканців тимчасово окупованих територій. Певна частина людей ніби презюмує, що з початком окупації чи бойових дій усі на Донбасі чи в Криму мали покинути свої домівки, а ті, хто цього не зробив, мовляв, підтримують окупантів, мають проросійські погляди, а отже, є зрадниками України, тож порушення їхніх прав, загрози їхнім життям, обстріли, відсутність гідних умов життя – це те, на що вони заслужили“, – коментує продюсерка проєкту, журналістка Центру прав людини ZMINA Єлизавета Сокуренко

Крім спільної теми, відео будуть об’єднані й стилістично. Над історіями працюватиме відома київська художниця та перформансистка Алевтина Кахідзе. Вона особисто зацікавлена в проєкті, оскільки її мати – одна з його героїнь.

Ілюстрація з майбутньої анімації

Йдеться про Клубніку Андріївну зі Жданівки. Так, вона стала найвідомішою пенсіонеркою за час війни із проукраїнською позицією, яку не приховувала: “Що вони можуть мені зробити, ті “Де-Ен-Ери”, тільки вбити!

“Я нічого поганого не зробила, чому я маю тікати?” – відповідала вона своїй доньці Алевтині на вмовляння переїхати до неї під Київ. 

16 січня 2019 року на КПВВ між Майорським і Зайцевим, дорогою за пенсією, Клубніка Андріївна померла.


PITCH UA 2 – Конкурс соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну. Мета конкурсу – об’єднати українців, розповісти про позитивні зміни, що відбуваються в країні, наповнивши ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та вебресурси якісним контентом, що демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних людей.