Як громадським організаціям бути успішними в зовнішніх комунікаціях – тренінг від ZMINA

A+ A-

У Києві відбувся дводенний тренінг із посилення комунікаційних спроможностей громадських організацій, який провів Центр прав людини ZMINA за підтримки Freedom House у межах проєкту “Об’єднані для протидії насильству, мотивованому ненавистю, в Україні”. Захід зібрав майже 20 учасників з Києва та регіонів України.

Головна мета тренінгу – навчити громадські організації будувати свої зовнішні комунікації так, щоб стати видимими та цікавими для медіа. І з цим учасникам допомагали досвідчені спеціалісти-тренери. Так, журналістка та медіаекспертка Наталя Соколенко в перший день тренінгу розповідала, як правильно організаціям комунікувати з журналістами, щоб їхні ідеї були почуті. Також тренерка навчала кризових комунікацій: що робити, якщо ЗМІ спотворили вашу інформацію. Учасники дізналися, як правильно писати пресанонси, пресрелізи, щоб точно зацікавити журналістів. Також Наталя Соколенко як колумністка “Української правди” ділилася досвідом написання успішних блогів, які привертають неабияку суспільну увагу та викликають резонанс.

Кирило Андрєєв, професійний актор, ведучий та диктор, навчав учасників тренінгу ораторського мистецтва та основ риторики. Присутні вчилися працювати з голосом, долати хвилювання під час публічних виступів та будувати структуру виступу так, щоб аудиторія хотіла їх слухати.

Програма другого дня тренінгу була не менш насиченою. Як громадським організаціям здобути популярність у соціальних мережах та будувати успішну комунікацію з аудиторією, які є секрети роботи з Facebook, Telegram, YouTube, як створювати цікавий контент для цих платформ та ефективно його просувати – про це розповідав директор з комунікацій Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна Микола Малуха.

І наостанок телеведуча телеканалу “Апостроф TV” Світлана Катренко розповідала учасникам про специфіку виступу на телебаченні, про мистецтво бути природним в ефірі та вчила, як вигідно відповідати на невигідні запитання. Окремо тренерка пояснила структуру телевізійної команди, яка готує контент для телебачення, і розповіла, як взаємодіяти з гостьовими редакторами, щоб вас кликали на ефіри.