ZMINA шукає адміністративного асистента/-ку

A+ A-

Центр прав людини ZMINA оголошує конкурс на посаду адміністративного асистента/-ки. Кінцевий термін подання резюме – 31 грудня 2021 року.

Перелік обов’язків:

  • приймання та розподілення телефонних дзвінків;
  • організація робочих зустрічей, зустріч відвідувачів офісу;
  • робота з кореспонденцією, надсилання та отримання відправлень (Укрпошта, Нова пошта, зустріч кур’єрів);
  • логістичний супровід заходів організації, добір і бронювання приміщень, готелів, квитків, організація харчування учасників, організація відряджень співробітників та учасників заходів тощо;
  • організація комфортної роботи офісу, підтримування порядку та затишку;
  • документообіг, підготування протоколів заходів та інших документів;
  • організація закупівель, приймання і порівняння цінових пропозицій постачальників.

Вимоги до потенційних кандидатів / кандидаток:

  • організованість та відповідальність, вміння дотримуватися дедлайнів;
  • володіння пакетом MS Office;
  • грамотність, вільне володіння українською і російською мовами;
  • відданість цінностям прав людини.

Додатковими перевагами будуть:

  • попередній успішний досвід роботи на релевантній посаді;
  • проходження курсів і семінарів із прав людини:
  • володіння англійською мовою.

Повна зайнятість, робота в офісі організації в центрі Києва. Час від часу можливі відрядження по Україні для супроводу регіональних заходів організації.

Зарплата залежатиме від рівня і попереднього досвіду відібраного кандидата / кандидатки й буде визначена за результатами співбесіди.

Очікуваний час початку роботи: лютий 2021 року.

Для участі в конкурсі просимо надсилати своє резюме та запит щодо очікуваної заробітної плати на електронну адресу dk@humanrights.org.ua.