ZMINA шукає в команду асистента / асистентку з міжнародної адвокації | Центр прав людини ZMINA

ZMINA шукає в команду асистента / асистентку з міжнародної адвокації

A+ A-

Центр прав людини ZMINA оголошує відбір на обіймання вакантної посади асистента / асистентки з міжнародної адвокації.

Перелік обов’язків:

  • Наповнення англомовних сторінок Центру прав людини ZMINA в соцмережах X і LinkedIn: написання влучних текстів, добір ілюстрацій для соцмереж, проведення твіттер-спейсів, участь у кампаніях з партнерами організації, привернення уваги міжнародних стейкхолдерів через соцмережі.
  • Моніторинг та розвиток соцмереж: аналіз показників відвідуваності, внесення пропозицій щодо подальшого розвитку соцмереж ZMINA.
  • Наповнення англомовної версії організаційного сайту: додавання заяв, видань і перекладів публікацій.
  • Комунікація з іноземними ЗМІ, організація коментарів, ефірів за участю експертів/-ок організації.
  • Медіамоніторинг: моніторинг згадок організації, її звітів та організованих заходів серед закордонних медіа.
  • Структурування роботи з міжнародної адвокації: наповнення таблиць порядку денного міжнародних заходів, подань до міжнародних механізмів та міжнародних контактів.
  • Комунікація з міжнародними стейкхолдерами: розсилання заяв, видань і запрошень на заходи серед представників міжнародних організацій, іноземних урядів, медіа й академічних кіл.
  • Допомога з організацією міжнародних заходів і адвокаційних поїздок членів команди, можливі закордонні відрядження. Звітування щодо заходів і відряджень, передання відповідних звітних документів до фінансового структурного підрозділу.
  • Участь у зустрічах з міжнародними стейкхолдерами та заходах у Києві.
  • Комунікація та координація активностей із працівниками інших структурних підрозділів / напрямів організації (адвокаційниками/-цями, менеджерами/-ками проєктів, SMM-фахівцями / фахівчинями).
  • Підготовка щомісячних звітів про виконану роботу.

Вимоги до потенційних кандидатів/-ок:

  • Грамотність, вільне володіння українською та англійською мовами (С1).
  • Розуміння проблематики прав людини, недискримінації і рівності, відданість цим цінностям.
  • Розуміння політичного контексту в Україні й світі та знання про міжнародні організації та механізми.
  • Уміння користуватися соцмережами X та LinkedIn, орієнтування в контексті тенденцій у сфері соцмереж.
  • Володіння організаційними й дослідницькими навичками.
  • Володіння навичками ділового листування і спілкування.
  • Відповідальність, стресостійкість, пунктуальність та увага до деталей.
  • Вміння працювати в команді.
  • Бажання розвиватися і вчитися.

Додатковими перевагами будуть:

  • Досвід роботи в громадському секторі або ЗМІ.
  • Досвід волонтерства, зокрема щодо організації заходів.
  • Досвід участі в конференціях.
  • Досвід спілкування з представниками/-цями інших країн.
  • Навички роботи з графічними дизайнерами (Canva тощо).
  • Проходження курсів і семінарів із прав людини та міжнародного гуманітарного права.

Ми пропонуємо:

  • конкурентну і своєчасну зарплату;
  • дружній колектив та корпоративні заходи;
  • можливість професійного та кар’єрного зростання;
  • можливість навчання та постійного розвитку (професійні курси, конференції тощо);
  • зручне місце розташування офісу в центрі Києва.
  • обладнання для комфортної дистанційної роботи.

Графік роботи: повна зайнятість (40-годинний робочий тиждень). Робота в офісі організації в центрі Києва, можлива частково дистанційна робота.

Заробітна плата: зарплата залежатиме від рівня і попереднього досвіду відібраного кандидата/-ки й буде визначена за результатами співбесіди.

Умови участі в конкурсі: для участі в конкурсі просимо надсилати своє резюме (українською мовою обов’язково та англійською мовою за наявності), мотиваційний лист і запит щодо очікуваної заробітної плати на електронну адресу hr@zmina.ua. Обов’язково вкажіть, будь ласка, тему листа “Асистент/-ка з міжнародної адвокації”. Відібрані кандидати/-ки отримають листа з деталями про співбесіду.

Кінцевий термін подання резюме – 30 січня 2025 року.

Очікуваний час початку роботи – лютий 2025 року.